Publicerat: / Allmänt

Nästa gång en stjärna faller...

"Nästa gång en stjärna faller ska jag önska mig att jag lär mig mera engelska och att du lär dig mera holländska." -Romey, 5 år vid middagsbordet. Absolut det sötaste jag någonsin fått höra av en liten tjej. Dagen har varit intensiv men ändå ganska lugn. Varit på shopping/sightseeing i J's hemstad och sen middag med föräldrar,bror med familj, morbror o. fru m.m. Snurrar många holländska ord i mitt huvud idag men lär mig konstigt nog lite hela tiden :) Gamla stan var jättesöt, små gator med kanaler och broar. Bilder kommer sen, kan man ju hoppas :) Nu är det dags att sova, imorgon åker vi in till Haag där vi ska besöka en privat klinik där vi ska få se vårt lilla mirakel i 4D ultraljud. Ska bli sååå intressant!! :)


Postat av: mamm

Va sött å härligt sakt. Jag berättade åt Elias att jag hade Milou i bilen i går när jag hämtade honom. Jag sa att ni va till Holland så det var därför Milou , var hos mig. Han blev glad å sa Va bra farmor då är du inte ensam, nu då Luckas är död å så har du ju mig nu också.Värmande å rörande ord

2012-01-17 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...