Publicerat: / Allmänt

Monday

Ligger i sängen och laddar inför kvällsskift på jobbet. Magen e lite sjuk i högra sidan idag, men det ska väl vara så ibland. Idag har jag förövrigt nästan ingen "mage" alls, har påbörjat 24:e veckan nu men eftersom den lilla ligger så långt in så tror jag inte ens man skulle gissa sig till att jag är gravid om man inte redan vet det. Fast innan kvällen kan hon ha snurrat runt lite och då putar magen lite igen :) Det har varit en tung helg... Jag har försökt att vänja mig vid tanken på att vara utan min hund Milou. Vi har hållit ihop i alla väder i 6,5 år och är väldigt tajta, för tajta... Han gillar nämligen inte... Få se nu..många saker.. han är lugn o snäll när det bara är han och jag men han har många olika special behov eller vad man ska kalla det... Inget som jag börjar förklara här. Men en sak som är det stora problemet nu är att han inte klarar barn. Så ja.... Tanken är jättejobbig att jag knappast kan ha honom kvar. Efter idag är jag ledig 2 dagar, yes! Imorgon är det rådgivningsbesök och kanske lite mammabyx-shopping i Vasa som gäller :) Tjingeling


Postat av: mamm

Lider, sörger med dig...min lilla gumman

2012-02-01 @ 21:39:24
Postat av: Fia

Men e kan hiend an förendras, å var som beskydand åv se å an får na "moderkänslor" sålis vort skråll, hon a vuri så falsk tå e gäller bånen, men tå Arvid gar å sov så ligger hon bräijver an å vaktar ;) så he je härlit ti sii å läijtar an tå an je bort nastans, men on gar ondan å gar bak soffon så on får va i fred tå millanåt :)hoppas du hittar en löijsning

2012-02-07 @ 20:54:40
http://fiadara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...