Publicerat: / Allmänt

I denna stund...

Ligger jag i en säng i ett pojkrum på andra våningen i den gulligaste lägenhet jag någonsin sett. Prylar överallt, verkligen överallt. Små troll, fotografier, älvor och andra små charmiga prylar i varje vrå. Jag befinner mig nämligen i min sambo J's föräldrars hus i Holland. Allt är så mycket mindre än hemma men charmnivån är helt klart hög, önskar att jag varit så smart nu att jag vetat hur man gör för att ladda upp bilder från HTC:n :) Solen skiner, ca 5 grader varmt och har redan hunnit få frukost på sängen. Från nedre våningen hör man lyckliga familjemedlemmar som är glada att träffas igen. Själv är jag just nu nöjd i sängen med två små sparkande fötter i magen :)


Postat av: mamm

sött..

2012-01-16 @ 20:41:38
Postat av: Malin

Men e va ju som ja sag he me htc:)

2012-01-20 @ 10:29:58
http://malintikkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...