Publicerat: / Allmänt

Fredagskväll

Felstavning i den tidigare rubriken :) ...vid skogens slut. Ska det såklart vara :) Min HTC har tendens att välja ord själv... Revyföreställning pågår men just nu har jag en längre paus. Vi är så pass många tjejer i år så ingen har det riktigt stressigt. Sköönt, speciellt för någon i mitt tillstånd :) Haft en aktiv dag, lagom stress på jobbet, via på ett bankärende, ett möte och sen blev det att rusa till böle uf när klockan blev 6, ingen ro och ingen vila. Men nästa arbetslista var många luckor tomma så då ska jag koppla av. Tyvärr märks ju det på kontot då istället men det är det värt... Mer tid för hästarna känns nödvändigt nu. Har inte hunnit annat än att ge dem mat idag. Tur att Juan var villig att åka och handla åt oss, och grisen :) (Magbild kommer så småningom Malin :) ) Åter till föreställningen, men först en bild :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...