Publicerat: / Allmänt

Ny header

Tack Malin för den nya fina headern! Eftersom jag älskar bollar så fick det vara såna i bakgrunden :) Å ni som väntade på magbilden, där är den! :) Malin har tagit många snygga bilder så mer bilder kommer sen. Egentligen är det inte riktigt min stil med magbilder i en header men det är ju trots allt vår bebis därinne... <3 Sitter just nu i böle ufs lokal och har föreställning.. men min långa paus har infunnit sig ikväll igen så passar på att skriva här. Dagarna som gått har varit typiska vardagar, jobb, stall, sova massor och lite krämpor. Men nu är jag ledig en hel vecka, yes!! :) Synd om hästarna är det dock när det är så här kallt...-23 här nu... Men men med pälsen och mycket hö så går det bra att ha dom ute iaf. Status på magen just nu är att den växer alltför snabbt för min smak :) men, men den måste ju få växa nångång :) Bebis hälsar med en spark!


Postat av: Malin

Ååååh va fin mage du har!!

Postat av: ~*Malin*~

Ja ska fix nalete till än men en ny dag :)

2012-02-04 @ 15:53:34
http://malintikkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...