Publicerat: / Allmänt

Grattis!

...till min kusin och hans fästmö som har fått en liten flicka! Det betyder att vår lilla kommer att ha en småkusin i samma ålder. Det kan bli roligt för dem under våra släktpådrag, och vem vet, de kanske blir riktigt goda vänner :) Spännande! :) Annat då, jag ska idag börja kämpa för att få ett kejsarsnitt, inte för att jag inte vill föda, men jag är väldigt rädd att mina redan uppnötta höfter och si-leder ska bli ännu sämre av att föda.... Visst kan jag chansa, men att senare få lida resten av livet känns inte så lockande. Har papper på att de är uppnötta... Ligger redan, gravid eller inte, med mina varmvatten flaskor och vetedynor på nätterna för att få bort värken, för att inte tala om alla mediciner jag proppat i mig genom åren... Nåja, vi får helt enkelt se om de tar mig på allvar. Mina reumapapper borde ju vara värt ngt, hoppas jag! Idag ska jag också träffa en god vän som jag inte träffat på jättelänge! Det ser jag framemot :) Ha en bra dag alla!


Postat av: Kusinen och fästmön

Tack så mycket!! :)

2012-02-17 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...