Publicerat: / Allmänt

Friday

Dagen till ära så började den med att fälla en bänkskiva på stortån... Smart! Skulle till jobbet, var kanske lite trött och slö kl 6.30 och skulle sätta för den ***#@** bänkskivan vid dörren så att inte doggen skulle krafsa på dörren. Vilket jag gör varje gång jag går ut utan hund. Men idag skulle det tydligen inte gå särskilt smidigt. Har fått klinka runt som halta lotta hela dagen, tänk vad en stortå kan ställa till med. Hela foten kändes som den skulle vara minst 300 grader och röd o svullen. Tån blev såklart blå... Nåja, nu är foten normal storlek igen men är fortfarande halta lotta :) Kvällens föreställning gick ändå riktigt bra, imorgon är det sista, vilket är ganska skönt... Börjar bli tungt med allt... För att byta ämne... Fick remiss till Vasa igår, för att där börja "slåss" om ett kejsarsnitt, men de lär inte dela ut dem speciellt ofta så är lite orolig det endå blir ett nej där... Men, i värsta fall får vi helt enkelt lov att fixa det privat! Hört flera historier nu om sådana som fått ordentliga men efteråt... Förlossningen skulle säkert gå bra men efteråt...? Som sagt, varför ens chansa och sen få lida resten av livet, det lär jag göra med min reuma ändå. Nu blir det natten, tidig väckning och jobb igen imorgon, sen revy för sista gången och födelsedagskalas. Lång dag med andra ord! Natti natti.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...