Publicerat: / Allmänt

Vår jul

Har glömt att skriva om vår jul och vårt firande. Tyvärr var vår jul ganska lam. Juan låg i feber alla bilens helgdagar och jag tog hand om familjens julmiddag på julaftonen så jag stod mest i köket. Min mamma jobbade långdag och var bara ledig ett par timmar på eftermiddagen och då passade vi på att äta. Min bror var första gången utan sin son på julen vilket betyder att vi alla saknade honom i gänget. Men överlag var dagen mysig och sådär som den ska vara. Milaya var mest förtjust i julgransbollarna. Jag älskade ringen jag fick utav Juan (inte en förlovningsring!!) Som matchar med armbandet jag fick i somras. Juan fick bland annat en ny rakmaskin. Men han längtade mest till täcket. Juldagen åt hela familjen tillsammans igen, Juan sov på soffan och på kvällen fick Milaya åka till mormor för då ville mamma ut och träffa vänner. :) Jul annandag gjorde inget annat än att besöka akuten i Kristinestad, började tro att Juan fått en UVI som gått till njurarna men som tur var det inte så. Resten av dagarna var rätt vanliga dagar. Eftersom M. också varit snuvig så har vi sovit sämre än vanligt, så på det sättet var dagarna lite extra tunga den här julen. Men sånt får man ta :) Lördagen före jul hade vi företagsmiddag för Juans anställda, blev riktigt lyckat och trevligt hade vi alla. Det var vår jul i korthet. Nästa år hoppas vi på att alla får vara friska!  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...