Publicerat: / Allmänt

Soffhäng

Förmiddag i paradiset, det egna hemmet. Dom andra två tar en lur och jag passar på att uttnyttja soffan. Morrar lite över vädret och drömmer mig tillbaka till våra semesterdagar. Men trivs just nu bra i vårt hem eftersomjagigår utövade projekt storstädning. Har varit kaos här sen vi kom hem från The canarias. Dels för att det blev kaos redan när vi packade och åkte iväg, dels för att julen krävde all min tid och dels för att sambon låg i feberyra hela julen. Och javisst, lite lat kanske jag också varit :) Men detbörjar vara totalt omöjligt (om det nu inte var det redan innan) att göra något med Milaya runt benen. Behöver nästan ha någon annan som roar henne om man vill t.ex. städa. Har hämtat en gammal gåstol från en av mina morbröders familj så att hon kan roa sig själv i den iaf medans man kokar mat. Hittills har det funkat perfekt :) Alla sätt är bra utom dom dåliga....
Nåja, denna dag ska jag göra så lite som möjligt.
Fortsätter helt enkelt med soffhäng i paradiset!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...