Publicerat: / Allmänt

Mitt dåliga humör...

Som sagt, en riktigt dålig dag idag...
Mitt humör har varit på bottennivå, om inte nere i källaren till och med.
Dels för att den lilla damen varit gnällig hela dagen, ingenting har varit bra. Försökte till och med att låta henne sova i bilen eftersom jag ändå skulle behöva göra några ärenden. Hon sov 10 minuter, istället för det vanliga, hur länge som helst... Hon har sovit 3x10 minuter ungefär på 12 timmar. Vet inte om det har varit magen eller tandköttet som varit jobbigt för den lilla... Men nu har hon gått till sängs och funnit ro, tack och lov!
Däremot en rolig grej är att hon nu älskar att "stå upp", hur bra det då sen är vet jag inte...
Går ju inte att låta en 15 veckors bebis "stå" hur länge som helst...
 
Annat som tagit ner mitt humör idag är antagligen vädret, fyyy!
Dessutom är det ju långritten imorgon och regnet kommer säkert att ösa ner... Men rider, det gör vi iaf!!
Juan ska vara hemma med Milaya hela dagen själv för första gången, hittills har det varit som mest 5 timmar.
Men imorgon hoppas jag vara på topp igen för det ska ändå bli riktigt roligt att komma upp på hästryggen igen efter flera veckors uppehåll. Faaast, om ritten blir som planerad över 4 timmar så kommer någon vara vääääldigt sjuk på diverse ställen i kroppen hela nästa vecka kan jag tänka mig =)
Men träningsvärk är en skön smärta på sätt och vis =)
 
Nu en grillad korv och vår nya favorit serie, A man of interest.
 
Juan sa nyss när han läste mitt inlägg att jag måste hitta trappan upp ur källaren igen... =D
Han är min trappa upp, han får mig alltid att hitta leendet igen den karln =)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...