Publicerat: / Allmänt

Helgens fest med franska sträck

Det var en jättekul vuxenkväll. Tänkte summera den kort! =)

- Middagens långbord blev en fin röd sak som jag var helt nöjd med.

- Alla fick måla egna hattar, det dom inte visste då var att när dom var klara med målandet så skulle hatten skickas tre steg åt vänster. Kul grej!

- En lek under middagen, alla drog en lapp där det stod ngt dom skulle göra eller säga under middagens gång. Blev man "busted" så var man tvungen att ta en extra snaps. Också rätt skojigt!

- Alla sjöng duktigt med i snapsvisorna. Snapsarna tog dock snabbt slut och mera flaskor letades fram. Resultatet av det förstår ni själva ;)

- Ribsen var jättegoda, vilka jag hade grillat =)

- Flera olika djupa diskussioner pågick lite här och var.

- Badtunnan var en stor favorit bland de holländska gästerna. Något helt nytt för dem.

- I badtunnan under kvällen satt 13 personer. En telefon låg på botten och två människor föll i, en med huvudet före och en annan plumsade i med ryggen först. En tredje hoppade i som en kanonkula och den sista äventyraren brände pannan på ugnen... Jag måste bara meddela att av dessa var jag inte en av dem! =)

- Trampade i en marschallgrej med min conversesko.... Tittade helt klart åt ett annat håll =(

- Traskade glatt hem genom hästhagen ca. 02.30 efter att alla åkt hem.

En riktigt rolig kväll om man skall säga det i en enda mening =)

 

 

 

-

 


Postat av: malin

Tack för en trevlig kväll!

2012-08-29 @ 14:54:54
http://malintikkala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...