Publicerat: / Allmänt

En liten Vasafärd

Fredagen den 13:e idag sägs det... Jag sitter på ett café i Vasa medans min mor är på ett möte. Jag var inne på Anttila men efter en timmes bilfärd mår mina höfter inte speciellt bra så att gå runt i affärer är inget nöje. Är mest med för att få gå till chili lime och äta deras underbara lunchbuffé, mums :p Och sen skall vi ut till stenhaga och till cubus som öppnat där. Så jag sitter nu här och sparar på det lilla som finns :) Typiskt såklart, eftersom det finns bättre och sämre dagar vad gäller rörelseförmåga, så är det ju en sämre just idag. Men det är ju oxå bilfärdens fel... Nåja, inte klaga mer idag :) Konstaterade iaf att det inte finns ngt att shoppa till bebisen som vi verkligen behöver, vi har allt det nödvändiga. Men på min önskelista finns mjuk bok, ngt mera i leksaksväg iaf, och en Mitt första år bok, finns en jättefin med bamsetema på När-bok. Vi har redan en med nallepuh på holländska men vill även ha en att fylla i på svenska :) Och en babysitter har vi inte ännu, men den får vänta lite till ännu. Helt otroligt att vår lilla kan bestämma sig för att se världen snart, iaf om typ 5 veckor om hon inte bestämmer sig för att stanna länge där inne... :) Nåja, slut med gravidsnack för denna gång. Funderar vilken affär det blir att vanka sig igenom nu, 40 minuter åtminstone innan jag får sällskap, och jag ska inte ha ngt speciellt. Tror det blir kappahl babyhyllorna och hemtex kanske. Sen paus igen :) Tjingeling



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...