Publicerat: /

Viktnedgång -med siktet på målet


Min vikt går sakta men säkert neråt. Tummen upp för det!
Jag börjar ”känna igen” mig själv i spegeln igen och det är så otroligt skönt. Nästa projekt är att börja koncentrera sig på att bygga muskler men har en downperiod vad gäller motivationen just nu.
Tröttheten - Jag
1-0


-13 kg har det iaf blivit sedan jag började jobba för det i augusti. Ett antal kilon återstår innan jag är nöjd. Mina gamla jeans passar åtminstone igen och mycket i garderoben är för stort, både för och nackdelar med det. Måste ta mig råd till att inhandla nytt innehåll till garderoben :)

Med två ungar som ska bäras runt och ett stall som ska mockas, plus en massa snö som ska skottas just nu... Så behövs inget gym för tillfället... önskar jag hade tid och möjlighet att börja gymma men det är praktiskt omöjligt just nu. Har för mycket annat på gång!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...