Publicerat: /

Fredag

Fredag eftermiddag och ledig lördag imorgon, inte alls så illa!
Flickorna rusar för tillfället runt med en filt som blev dagens roligaste lek. Jag har äntligen satt mig i soffan efter en dag i arbetets tecken. Fundersr lite över ett bokreferat jag har att skriva mrn det väntar i bästa fall till nästa vecka.

Klockan är nästan 17 och det är fortfarande ljust ute, vi går äntligen märkbart mot ljusare tider. Det gör allt så mycket lättare ☺
Så härligt att vara ute nu med det fina vintervädret vi haft på sistone. Igår hann jag till och med ut på en längre promenad med bästaste Charley före kvällsjobbet. Oftast blir det bara snabba rundor i skogen men igår njöt vi länge av att vara ute i solen.


Tror bestämt att jag tar mina 3 flickor (hunden inräknad) och går ut nu också 😊 fast pappa i huset ska strax göra holländska plättar så vi måste nog vänta på dom först!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...