Publicerat: /

Skit pomfrit!

Nej men WoW!! 
Jag har visst inte skrivit något alls sedan i mitten av februari. Det är nog dags att officiellt förklara denhär bloggen urtråkig 😁

Jag har tyvärr ingen inspiration till att skriva i nuläget. Jobb, familj och studier tar all min tid, och energi.
Sen har det varit mycket med bröllop, kalasande och sånt de lediga helgerna som funnits.
Sen måste jag väl erkänna att jag har blivit en person som är vårvinter deprimerad. Vårvintern är alltför lång, våt och kall för min smak. Börjar fundera på så mycket konstiga saker också...

Men idag har vi haft fantastiskt väder med uppemot 15 plusgrader och varma vindar. Då livar jag upp igen!

Ska bli alldeles underbart med sommar och ett par lediga veckor med flickorna i juli!


Nya glasögon (leopardögonen säger Milaya, för att dom är melerade😁) och hårförlängning har jag lyckats med sen senast, kommer aldrig vilja vara utan detta långa hår igen, I love it 😍


Charley som snart blir ett år! Redan!

 

I skogen mellan träden där det inte slapp att blåsa så var det alldeles underbart varmt idag!! Nu blir träningen rolig igen! 😊


Postat av: Anki

Nåmen äntligen är du tillbaka! Du livade säkert i tillika som solen och lite värme äntligen kom till våra breddgrader! :)

2016-05-07 @ 11:50:02
http://www.roosbacken.fi
Postat av: Lena

Vilken tjusig hund du har! De växer så det knakar!

2016-05-25 @ 17:14:14
http://emonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...