Publicerat: /

Me&I

Idag, eller snarare ikväll har det varit Me&i visning hemma hos mig.
Första gången jag var värdinna och fick flera fina gåvor!
Servetter, en väska och ett par mysbyxor valde jag ut av värdinnegåvorna.
Sen blev det ett par snygga svarta byxor till mig själv och en fin tunika åt Milaya.
Hoppas att mina gäster också hittade något att fylla på garderoberna med :)
Och tack till Linda som visade oss dessa härligt färgglada kläder!
Me&I har barnkläder med härliga mönster och klara färger, sen har dom också väldigt sköna och stiliga kvinnorkläder som passar alla möjliga kvinnoformer.
Smaken är som baken men iaf jag älskar deras kläder!

(bild lånad från google)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...