Publicerat: / Allmänt

Bröllopsveckan

Igår inledde vi vår bröllopsvecka.
 
Shit den är här nu!!!!
 
Eftersom vi först ska gifta oss borgerligt p.g.a. byråkrati/religionsproblematik (kommer skriva mer om det sen för det är en helt egen historia...) så kommer vi faktiskt redan att vara man och hustru om två dagar!!
 
 
Men vår bröllopsdag är för oss ändå på lördag och nu gäller det att idag börja med festlokalen och placera bord och fixa dekorering, dukning och allt vad vi planerat.
Känner mig lite stressad inombords samtidigt som jag vet att jag har det någorlunda under kontroll. 
Juans familj kommer imorgon från Holland så igår storstädade vi huset och imorgon är Juan såklart upptagen med att hämta dem från flygplatsen och följa dem till huset som dom hyrt. Så på det sättet är ganska mycket av festlokalens jobb på mina axlar. Men kontrollfreak som jag ju är så är det kanske lika bra att det är så ;)
Och många har lovat att hjälpa till så det kommer säkert att gå bra. Min svägerska har lovat att vara min hela veckan =)
(Och tacka någon för att jag har en god vän som gifte sig i våras och hade fest i samma lokal som vi ska använda, för hon påminner mig om en massa saker som jag inte ens har tänkt på!)
 
 
Pyssel i olika former har det blivit på senare tid och nästan allt är färdigt. Bara bordsplaceringskartan som ännu inte är klar men håller den lite bakom min "what to do list" än sålänge ifall någon blir sjuk eller inte kan komma av någon anledning.
Mera om dekorationerna får ni se senare, efter bröllopet. Håller lite på temat och färgerna ännu =)
 
Det är spännande tider och jag hoppas främst att alla får vara friska, speciellt barnen (Milaya har en förkylning på G) så att vi tar oss igenom den här veckan så smidigt som möjligt och hinner njuta av den också!
 
Imorgon ska jag till min frissa så då ska jag sitta och njuta några timmar medans hon färgar mitt hår inför den stora dagen.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...