Publicerat: /

Livet i punktform

Vad har hänt och vad händer här hos oss...

~ Vi har firat påsk och har fortfarande påskpyntet framme.
~Jag har börjat jobba lite smått och är genomsnittligt i jobb 1 dag/vecka.
~ Lekte servitör för en dag (som på den gamla goda tiden) och tjänade en slant på att servera begravningskaffe.
~ Juan älskar att odla blommor och diverse allt möjligt som växer. Så nu har vi planterat allt från potatis till rädisor i våra nya odlingslådor.
~Vi har också kapat och sågat en massa i trädgården för att få ut det gamla och in med det nya.
~ Flickorna är förkylda och Yamila får tänder, lite extra gnäll kommer på köpet.
~ Min brudklänning har anlänt och jag är mer än nöjd!
~ Juan har fullt upp inför trädgårdsmässan Expo som går av stapeln nu i veckan.
~ Jag börjar snart vara nöjd med min viktnedgång, -17 kg sedan september. Nu ska allt bara behöva tajtas till lite mera också.
~ Bröllopsfixet framskrider och det känns snart som att de viktigaste punkterna börjar vara klara. Förutom ringarna!
~ Börjar få ångest inför min debut som toastmadame på mina goda vänners bröllop i maj! Men det är ångest av den bättre sorten :)
~ Den här helgen är det dags för farsans ”hemliga resa”.
~ Inbjudningarna till bröllopet ska ut den här veckan!
~ Mina knän har börjat strejka. Minsta extra så fylls de med vätska... Alltså försöker jag ta det lugnt.
~ Våren börjar stå på trappen och jag känner att det är tusen saker som ska göras på hästfronten. Gården behöver fixas till, staket byggas, sommarhagen städas och Byr sättas i träning...
~ Flickorna fyller år, 1 respektive 3 år nu i maj och det betyder kalas, omg..!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...