Publicerat: / Allmänt

Hemmet

Min mamma har varit här halva dagen och hjälpt mig putsa upp hemmet inför helgens dop. Tvättat några fönster och sånt... Så tacksam att få hjälp av henne när Juan är borta och hans familj bor långt borta. Önskar såklart att vi kunnat vara närmare Juans familj, speciellt när vi har tillställningar som dop... Önskar att dom kunde vara med och fira tillsammans med oss, med barnen. Men snart ska vi nog träffas igen!

Passade i allafall på at ta en massa bilder av vårt hem när leksaker och annat var undanplockade nu ikväll. Sällan nuförtiden jag orkar plocka undan allt till kvällarna. Blir ju likadant nästa morgon ändå... :)




Gillar våra nya kuddar, en bra påminnelse tycker jag!


Fixade till vår fotovägg för några veckor sen och är väldigt nöjd med den. Ännu fattas några foton och den kommer ju ändras lite hela tiden men själva grunden är klar.






Är säkert den sista att följa trenden med Happylights, jag är typ alltid sist ;)




Vår murspis som vi sparat lite på och tänker inviga i höstmörkret bara Juan kommer hem ordentligt. Bara ca. 3 veckor kvar nu.

Måste bara inflika att hemmet ju ska vara den plats där man trivs bäst. Vi renoverade huset i vår stil och jag skulle inte vilja vara någon annanstans på jorden just nu. I allafall inte ikväll när det är rent och snyggt ;)


Postat av: Ida

Vad mysigt och fint ni har det! :)

Svar: Tack så himla mycket! :)
Patricia

2014-09-25 @ 19:46:39
http://pluggarenida.blogg.se
Postat av: Anna [foto]

gud vad fint :)

Svar: Tack snälla :)
Patricia

2014-09-25 @ 20:00:21
http://annae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...