Publicerat: / Allmänt

Lite nere

Idag är en sån dag när jag inte är på topp. Tröttheten som talar antar jag.

Efter att få slutit ögonen en mindre timme på eftermiddagen hade jag i allafall energi att ta med barnen till H-H för att köpa vinterskor till Milaya.
Hon sa redan tidigare idag att ”Milaya köpa rosa skor” så hon valde själv. Rosa såklart. Rosa angrybirdsdojor blev det.

Sen efter att hon varit IGEN hyfsat duktig i affären och följt sin mamma utan att springa iväg, skrika eller lägga sig ner på golvet så tog blev det lekparkshäng innan vi åkte hem igen.
Winwin situation, nöjd unge, nöjd mamma :)

Är endå lite down i humöret och allmänt seg. Hoppas på en bättre dag imorgon.Juan kommer hem denhär helgen igen så det ser vi självklart framemot.
Kanske jag ska ta mig en natt i husvagnen så att jag får sova en hel natt... men det börjar väl bli för kallt där...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...