Publicerat: /

Helgflum

Vilket väder vi har!! Regn och blåst, grått och tråkigt! Men faktiskt inte så kallt ty kte jag nu på morgonen när jag var ute till hästarna.


Det är redan söndag och vi har haft pappa Juan hemma med oss igen den här helgen. (För er som inte riktgit hängt med i svängarna jobbar han nu i åbotrakten och har så gjort i 9 veckor.) Vi har igen haft en helg med noll inbokat program och har bara varit här hemma omkring.
Gjorde till och med en rövare och drack en lonkero igår, det var längesen. Nästa helg har jag smått i planerna att ta mig ut i svängen och vara social!

Inatt har jag varit så extrem att jag sovit på en madrass på golvet i tv-rummet, i hopp om att få en god natts sömn... Höh, vad trodde jag egentligen?? Jag vaknade ändå varenda gång Yamila hade några ljud i sovrummet, tror jag är förevigt skadad... En mammagrej det där med att vakna av minsta ljud från barnen... Män kan sova sig igenom vad som helst! 
Jag är ändå tacksam för att inte behöva göra annat än vakna, konstatera jaha, ha svårt att somna om men ändå få chansen att bara ligga kvar utan att röra en muskel.

Idag ska vi eventuellt få gäster på eftermiddagen. Juans kompanjons familj är här från holland och har inte sett vårt hem än. Så jag förstod de var nyfikna och vill hälsa på, alltid roligt att träffa dem!

By the way, såg att jag redan efter några dagar på bloggar.fi redan nu ligger 19:e på listan. Jag som liten amatörbloggare tycker det är rätt coolt ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...