Publicerat: / Hästar

Upp och ner

Idag har jag kört upp till Esse och ”ner” igen.
Via Sundom först också.
Har flyttat hästarna till andra hem över vintern. Börjar bli en ”dålig ovana” och jag hoppas det är sista vintern jag känner att min tid för dem inte räcker till.
Men barnen och familjen kommer först, så är det bara.


Tog några fina bilder av gubbarna igår så att jag ska minnas dem ordentligt över vintern. Fast Byr får jag förståss åka och rida när jag vill. Är ju inte så långt till Sundom!
Är så lyckligt lottad som har Stefán där som hjälper mig när jag behöver.



Tomt vid stallet blev det nu igen, bara griseknoen och kaninen kvar!


Idag gick hela dan åt att flytta hästarna och bästaste C. höll mig sällskap, annars så tråkigt att åka upp och ner hela vägen själv.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...