Publicerat: / Allmänt

First day alone with the girls

Idag började verkligheten, back to reality...

Juan började jobba igen efter två veckor hemma tillsammans med oss tjejer. Som tur var råkade min mamma vara ledig idag och båda flickorna fick stanna hos henne en stund så att jag fick veckohandla helt ensam. Så mycket enklare och snabbare avklarat då! :)

Dagen har gått alldeles utmärkt, bättre än vad jag trodde. Men kunde också bero på att vi tog en eftermiddagsvila på 2,5 timme, så dagen gick snabbt!

Det är med lite skräckblandad förtjusning jag tar tag i vardagen nu med två små. En hjälplös bebis och en trotsig tvååring!!

Morgonmys, tur att Milaya är så mån om "mi syste" :)






Bilderna är från Instagram, under namnet 'borknasliv' hittar ni mig där!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...