Publicerat: / Allmänt

Träning

Här kommer lite bilder från träningen i Sundom i söndags. Bilderna tog vi gemensamt med Malins systemkamera så för en gångs skull har jag något annat än telefonbilder att bjuda på! Även några bilder från gårdagens träning på egna ridbanan här på Börknäset.


Malin när hon rider Byr under en av sina halvtimmar på banan.


Jag själv med min otränade mammakropp var helt nöjd med att min sits fortfarande är som den ska vara, bara jag får tillbaka all min säkerhet och lite j*vlar anamma också i mitt kroppsspråk så blir det här hur bra som helst. Förbättrades redan igår på banan här hemma skulle jag säga :)


En otroligt kul bild på Stefán efter att han red Byr några minuter för att visa oss. Ställde sig upp på hästen och skulle sen hoppe av, Malin fångade exakt ögonblicket!


Igår tränade jag galoppfattningar på banan med Byr. Både från stillastående, skritt, trav och tölt. Väldigt nöjd över min springare!


Sen tränade även Melinda en stund på högergaloppen som Byr har lite svårare för.


Denna unga, vackra och lite nonschalanta welshponny som bor på Börknäset just nu var också han på banan igår kväll.


Postat av: Greta

Jamen oj, vilken skillnad på kvaliten på bilderna. Har inte tänkt på det så noga, men nu ser jag det "på riktigt". Jag har slarvat med kameran i sommar och mest fotat med telefon oh paddan, men nu ska kameran tas fram på allvar igen!
Welshponnyn längst ner ser helt bedårande ut : )

Svar: Jamen visst är det enorm skillnad. Även jag ska nog ta fram min riktiga kamera. Bara halvsystem men iaf mycket bättre än smartphonen :)
Patricia

Postat av: Ereeka

Vilka härliga bilder! :D

Svar: Tack snälla, och vilken fin blogg du har!
Patricia

2014-07-17 @ 21:05:17
http://ereeka.se
Postat av: Lollee

Omg trodde han höll på att ramla av!

Svar: Haha ja lite svårt att veta om han är påväg upp eller ner på den där bilden!!
Patricia

2014-07-17 @ 21:10:37
http://galenilivet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...