Publicerat: / Allmänt

Revykväll och målande

Aj!
Satt och såg på genomdraget av revyn ikväll. Så att vi ska ha mera koll på vad som händer på scenen.
Bänkarna, som så brukar vara i lokaler lik denna, är ungefär som kyrkbänkar.
Efter ett par timmar sittandes, i tusen olika ställningar, så känns det inte så skönt... Censurerar lite vad jag tycker om foglossningen just nu!

Men revyn verkar bli bra i år, den är långt ifrån perfekt nu men föreställningen och alla som deltar i den kommer att vara redo på lördag!



Böle & Närpes ungdomsföreningar presenterar i år Byggboomin.


Hann och orkade måla en stund idag medans Milaya sov. Den är inte klar än men den börjar ta form.



Nu väntar jag bara på att få installera mig i min lilla målarhörna jag ska fixa åt mig själv i källaren sen när den blir uppfixad. Med ett riktigt stafli och en målarvägg. Så att jag kan hänga duken direkt på väggen medans jag målar.
Det blir bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...