Publicerat: / Allmänt

Vardag var det här

Bara vardag att skriva om. Inget spännande har hänt. Igår tog vi det rätt lugnt Milaya och jag. Jag var så trött. Men idag är energin någorlunda tillbaka och vi har varit rätt aktiva.

Först dagis förmiddag och pappa Juan var med oss en timme på dagis :) Sen var Milaya ute ensam med tanterna och de andra barnen förståss. Jag satt mest och tittade i fönstret och kände lite ångest över att släppa taget... trodde inte att jag som själv jobbat på dagis skulle reagera så starkt! Men det är rätt tufft... Samtidigt som jag ser framemot att kunna skola mig, handla mat på egen hand, städa ensam och ibland även bara vila.
Blir nog bra det här :)

Jag har dammsugit huset igen för att få bort så mycket byggdamm som bara möjligt innan vi börjar flytta möbler. Imorgon ska jag tvätta golvet igen också tänkte jag.

Sen utelek här hemma efter middagsvilan och sen typiska fixa middagen och sånt.

Så mest bara vardag här.

Vi har bestämt att vi fixar allt det sista nu, börjar flytta diverse saker som vi inte använder närmaste veckan och sen sover vi i vårt nya hem för första gången nästa söndag. Då ska allt vara på plats :)

Till sist en bild på Chili, katten som verkligen tål allt. Världens snällaste och gosigaste!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...