Publicerat: / Allmänt

Tredje och sista...

... trimestern av graviditeten är inledd. "Bara" 83 dagar kvar till BF. Börjar känna mig allmänt tjock men själva gravidmagen i sig stör jag mig inte på, det är resten :) Men har inte gått upp så värst mycket endå om man tänker att jag inte kan motionera alls... Så försöker hålla mig positiv där.
Milaya verkar inte reagera alls på att magen växer men hon är för liten för att förstå :)

Förra graviditeten kände jag mig ändå ganska "gravidvacker", gör inte alls det nu... Skulle vilja ta gravidfoton hos fotograf igen denna gång men samtidigt är jag inte alls lika bekväm i mig själv. Irriterande.

Förutom foglossningen mår jag dock bra och känner mera ork än förra graviditeten. Har inte samma behov av vila.
Just nu är även foglossningen okej och jag kan gå normalt. Hoppas det håller i sig.
Är mycket trevligare och enklare att njuta av denna tid om inte smärtorna tar över!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...