Publicerat: / Allmänt

En bra fredag

Det här har varit en bra dag för oss, stora som små. Milaya har varit på dagis, Yamila har varit med mommo till mina morföräldrar hela eftermiddagen och jag har fått både rida, duscha och handla mat all by myself. Alla momenten är ovanliga :)
Nästan två veckor sen jag senast kunnat rida själv. Och nu är i princip alla stallstjejerna åkt iväg för studier igen. 2/3 möjliga. En studerar till veterinär i Estland, en annan for iväg som utbyteselev till Canada och den tredje ska börja studera i Helsingfors. Så nu gäller det att försöka hålla igång hästarna själv. Tur att vännen C rider Klipper när andan faller på.

Och det bästa med den här dagen var såklart när pappa Juan kom hem nu över helgen!

Lite bilder från dagens ridtur.













Nu har jag fått barnen i säng och den förlorade fadern har somnat på soffan :) Då får jag fredagsmysa en stund själv innan det får bli tidig kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...