Publicerat: / Allmänt

Gravidsnack igen

Blivit mycket skrivet om graviditeten den här gången.
Beror nog på att mitt liv inte består av så mycket annat än familjen just nu :)

Familj, graviditet och trädgård typ ;)

Nu börjar det faktiskt närma sig förlossning iaf.
Går in i vecka 38 imorgon och då är bebis officiellt fullgången och då handlar det bara om när min kropp är redo.

21 dagar kvar till BF idag!


OCH de sk. förvärkarna har börjat på allvar. Minns jag sa på rdg för ett tag sen att jag inte minns att jag egentliga hade några sådana med Milaya MEN nu när de börjat minns jag väl hur det kändes förra gången också. Tänk att man glömmer så fort, det är ju ändå bara två år sen.

Har iaf en irriterande molvärk som kommer och går och typiska förvärkar speciellt kvällstid.

Sen känner jag mig som en elefant i ett litet glashus på nätterna. Det har jag gjort länge. Svårt att vända sig i sängen, vaknar varenda gång när den två ton tunga rumpan ska svänga sig, ofta. Allt är obekvämt och nätterna känns långa. Beror säkert också på att jag lägger mig redan 9-tiden :)
Sen ska det ju springas på toaletten minst 4-5 ggr varje natt och bara det är ju väldigt irriterande. Men snart är det över.

Som en av de nyblivna tvåbarnsmammorna sa på familjestugan häromdan. Ett par timmars smärta och sen är alla månaders krämpor över på bara några minuter. Så minns jag också att det kändes med Milaya så hoppas det blir likadant den här gången.

Nu är jag iaf väldigt redo att bli mig själv igen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...