Publicerat: / Allmänt

Lite av varje en söndag

Söndag och officiellt vintertid. Även hastighetsbegränsningarna är nedtagna till vintervarianten.
Vilket vi märkte först igår då vi tog en tur till Vasa för att hämta Akazia möbeln vi beställde för länge sen från masku. Dyr, tung och vacker är den. Var vi ska placera den är ett litet frågetecken men det fixar sig :)

På jakt efter den snyggaste väggklockan är jag också. Asko har haft fina, ville jag minnas. Men dom var inte så som jag velat iaf så det blev ingen klocka igår.
Hittar säkert den perfekta klockan så småningom.
Några julklappar till Milaya hittade vi på prisma och sen for vi hem igen så att byggmästaren kunde fortsätta arbetet med takpanelen. Blir så ljust och fint med vitt nyinsatt tak.




Igår kväll tog jag mig äntligen ut ur huset för en gångs skull och for till Logens på lyxig middag med några goda vänner. Egentid, mycket prat, skratt och självklart god mat. Nu är batterierna laddade igen och nu ska jag inte låta det ta ett helt år igen tills nästa riktiga tjejkväll!

Idag är vädret på min sida och när den lilla damen tar sin tupplur tänker jag ta mig ut på en offroad ridtur i skogen med vännen C. Gäller bara att hålla sig undan älgjägarna :)

Så förutom att Milaya vaknade tidigare än vanligt och klockan flyttats bakåt, så blir nog det här en bra söndag!


Postat av: Anonym

Det blir ett snyggt tak : ) Och visst blir det ljust i rummet då taket kommer upp...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...