Publicerat: /

Sjukstuga & powerwalk

vår lilla tjej har fortfarande feber och riktigt dålig mage. Äter knappt och dricker dåligt. Imorgon blir det att söka vård om det inte förändras till det bättre.

Mestadels är hon slö och vill lyssna på musik så här börjar till och med Juan kunna alla hennes favoritsånger :)




Jag behövde röra på mig och framförallt rensa skallen så jag gick ut på ca 6 km powerwalk á 45min. Så skönt i den underbara vädret, varmt men ganska blåsigt, dock en riktigt varm vind som svenskarna kallade ryssvärme på nyheterna. Benen ville inte riktigt som jag ville idag och jag fick inte mitt vanliga speed att funka men lite motion blev det ju iaf.





Nu har vi lagt Milaya att sova middag så nu går kärleksparet ut på gården för att dricka en kall i solen... :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...