Publicerat: / Allmänt

Idag & imorgon

Jag har lyckats med allt jag hade tänkt idag förutom ridturen. Kom på att jag lovat mig själv och massören att hålla mig lugn ett par dagar så kanske slarvbenet håller sig i lite bättre skick en längre tid.
Mitt "slarvben" har egentligen altid varit det men senaste åren (sen jag flög av hästryggen senaste gången 2010) så har benet varit värre, inbillar jag mig i allafall.
Allt från höften til tårna. Ischas, om det är den riktiga eller "fejk" varianten vet jag inte än.
Knäet är mestadels överansträngt och so on...

Men man kan ju inte sitta och vänta livet ska glida ifrån en för det. Men idag och imorgon ska jag försöka ta det lugnt :)

Ska förresten besöka sjukhuset och ta ett jobbskift imorgon kväll.
Sen är det redan söndag och kalas nr. 2 på listan :)

Nu fortsättmingen av Let's Dance semifinalen!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...