Publicerat: /

Bloggen & inredning

Var tvungen att le åt mig själv när jag satte upp gårdagens inlägg om finlandssvenska inredningsbloggar...
För finns det något som denna blogg hittills inte handlat om så är det just inredning...
Av två orsaker, har ingen inredning att "skryta" om och den andra är brist på intresse.
Intressebristen och även inredningen i sig beror på att vi bor så tillfälligt och då känns det meningslöst att lägga tid och pengar på snygga detaljer.

MEN bloggen kommer att handla även om lite inredning nu när vi börjar renovera upp mitt barndomshem.
Det roliga är att sambon och jag har exakt samma smak. Dessutom är sambon nästan duktigare än jag på det här med inredning. Så, inom ett par veckor hoppas vi att renoveringen tar fart.
Allt beror på hur snabbt jag får huset tomt på min pappas tillhörigheter.
Det går sakta men säkert framåt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...