Publicerat: / Allmänt

Ikväll & imorgon

Imorgon styr jag och lillbusan ratten på mazda till Vasa.
 
 
 
Ny sittkärra ska inhandlas och framförallt ska vi åka till smedsby och bli bjudna på lunch av BB kompisarna Alexandra och Wilma.
Sen blir det en loppisrunda också.
Jag måste erkänna att jag aldrig varit på någon av vasas loppisställen, eller jo... för många många år sen...
Men nu har jag hört så mycket bra om dem så Alexandra ska visa mig några :)
 
Det ser vi framemot.
 
Juan har nu börjat riva köket i andra ändan av huset.
Alltså är vi äntligen på gång!
 
Själv ska jag ta med mig Milaya för att hälsa på en av de tjejer aom börjat komma och pyssla med hästarna.
Sen efter lllbusans bedtime får jag äntligen gå och fixa färdigt hästarnas nya beteshage!! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...