Publicerat: / Allmänt

27

Imorgon är det min födelsedag...
27, en ojämn siffra och inget att fira.

Skulle ha velat ställa till med kalas och umgås med vänner.
Men det har jag inte gjort, det kom så hastigt på nu mitt i teaterövande och renovering. Men som sagt, ingen speciell ålder att fira :)

Så det blir nog en smörgåstårta till mig och lilla familjen. Sen genrep som födelsedags sysselsättning och sen premiär med bastufest efteråt på lördag.
Förutom dom som fyller år i juletid så är nog den här tiden den sämsta tiden att ha födelsedag på. Det händer så mycket på helger att ingen har tid för firande. Midsommar, tomatkarneval och så har det också varit countrykväll många år just den här helgen. Inte i år dock...

Nåja, inget kalasande är planerat men om någon känner för en lunch eller något imorgon så hör av er ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...