Publicerat: / Allmänt

Torsdag morgon

Det här med sommar är verkligen döden för de flesta bloggar, iaf för dom jag läser :)
Alla skriver mer sällan och mindre ingående om vad det då än gäller.
Så också jag. Även de tillfällen då jag tänker att nu skulle jag ha tid att blogga är det bara skönare att kasta sig på soffan.
 
Juan är borta inne i veckorna nu så Milaya och jag är ensamma hemma. Går rikigt bra, lite jobbigt att inte kunna rida bara. Fast häromdan fick Milaya vara me mommo så att jag och vännen C. kunde rida ut en timme.
Skulle såååå gärna hinna med en riktig dagstur på hästryggen ännu i sommar. Får hoppas det blir så!
Men renoveringen är lite lidande nu då mannen i huset är borta i veckorna och jag jobbar de flesta helger. Vilket betyder att mannen i fråga inte kan renovera utan måste vara med liten.
Sånt är livet, inflyttade blir vi förr eller senare. Förhoppningsvis förr.
 
 
 
 
 
Igår hade jag dom fina vännerna J & S här med barn på lunch. Idag playdate i lekpark om det nu slutar att regna snart... 
Ikväll till Annina med westernsadeln jag lånat. Gillade den så mycket att jag skulle velat behålla den. Men inga westernsadlar behövs gär just nu :)
 
Nu ska här tas tag i dagen. Varit vaken sedan 05 utan att göra något vettigt. Bara att sätta igång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...