Publicerat: / Allmänt

Förkylning from hell

Redan i torsdags började försiktigt en förkylning smyga sig fram för Milaya. Igår kväll kom min...
Halsen är en plåga, snorig näsa och ett huvud på minst ett ton. Resten av kroppen är minst lika tung.
Plus foglossning som nu bestämt sig för att inte ge med sig verkar det som...

Men skulle verkligen inte orka med någon förkylning nu då det ska storkokas i dagarna två!
Min brors flickvän ska hjälpa mig imorgon med middagen så gissar att det blir hon i slutändan som får stå vid spisen. Iaf som det känns nu!

Här snorar vi nu om vartannat, Milaya och jag. Får hoppas Juan slipper som hade värsta flunssan med hög feber hela förra julen!

Men för mig spelar det ingen roll, juldtämningen är just nu ändå noll med vädret vi har. Jag är ju total vädermänniska...

Atjooo...!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...