Publicerat: /

Inget vettigt

Milaya leker och dansar om vartannat, spotify spelar en lista med vanliga barnsånger. Själv har jag just klätt på mig stickasockor och är lite deppad. Stickasockor... Nu!

Egentligen är jag inte deppad över något speciellt, bara en sån där dag när man är trött och hängig och inte vill något alls. Det är en sån dr dag när jag skulle lämnat under täcket innan jag fick barn. Men det går inte längre :) Och visst blir man varm inombords när en liten blöjbak dansar omkring och är glad. Då gör det inget att fötterna fryser och det småregnar utomhus i snålblåsten.


Har ingen bild att bjuda på just nu men det kanske kommer senare. Nu ska vi här äta lunch lite senare än vanligt för vi åt frukost kring kl 9 :)

Och nu spelar både Milayas och min favorit... "Vipp på rumpan affärn"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...