Publicerat: /

Familjestugan & middagsvilor

Idag har Milaya och jag besökt Familjestugan med våra goda vänner Sara & Engla.

Jag och lilla Miss M besökte den också en gång i höstas men då hade M inget utbyte åv det hela och hon har alltid brukat sova på förmiddagen. Nu försöker jag att ändra hennes sovvanor lite och då passade vi på att besöka familjestugan. Inte många mammor och barn där idag men en ny vecka är det säkert mera på gång där. Trevligt hade vi iaf och vi åker dit snart igen!


Vad gäller sovtiderna så har Milaya tidigare sovit två ggr/dag, förmiddag och eftermiddag. På sistone har hon inte velat sova på e.m. utan har bara haft en vilotimme i sängen. Vilket hon varit nöjd med. Men nu prövar vi att låta henne sova lite senare på dagen istället för redan 9-10 tiden. Dagen blir så lång annars och hon är jättetrött redan kl 18 på kvällen.

Hon somnade nu genast jag la henne i sängen kl 12 så får se hur länge busan sover. :)



Postat av: Anki

Äsch att ni var till familjestugan just idag då vi inte var. :/ Och Sara och Engla också. Men Noah snorar och jag är sååå jädrans sjuk i halsen att jag knappt kan svälja spottet ens. Och äta sen... Det går inte! :( Hoppas ni hade en bra fm där, kanske vi syns nästa vecka i stället.

2013-04-30 @ 12:20:34
http://www.roosbacken.fi
Postat av: Tric

Och här snorar och hostar Ebba också så vi vågade inte oss till familjestugan heller. Vill inte riskera att smitta ner någon. Nåja, kanske vi ses där nästa gång!

2013-04-30 @ 13:06:11
http://trickalis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...