Publicerat: / Allmänt

Bodypump in my ass

Bokstavligen!! Eller ja, nästan! Var för första gången någonsin på ett bodypump pass ikväll. Visste inte vad jag gav mig in på, tur var ju det. Annars hade jag nog aldrig åkt ;) Vad gäller in my ass-beskrivningen så är det därför att hela min kropp nu känns som spagetti, och skinkorna är de som känns mest :) Men eftersom jag överlevde (får se imorgon) så vill jag inte ge upp utan pröva igen och se om det börjar kännas lättare. Fick iaf helt klart fastställt att de lägre magmusklerna är lika med noll och korsryggen likaså. Verkligen NOLL! Skulle ju därför vara ännu viktigare att fortsätta, även om vi var flera som tyckte det var näst intill tortyr :) Nej men faktiskt rätt roligt, får se om jag har samma åsikt imorgon när jag vaknar!!


Postat av: Alexandra

Hihi! Jag vet hur det känns! Vänta bara de följande dagarna ;)
Löns absolut att fortsätta, redan nästa gång klarar kroppen det bättre. Och då man lite vet vad som är på kommande då för låtar och träning så är det verkligen kul! :)

Svar: Jag hoppas verkligen att kroppen är nöjdare efter nästs vecka ;)
Patricia

2012-11-16 @ 06:09:07
http://alexandrablomqvist.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...