Publicerat: / Allmänt

Torsdag igen

Det är tydligen redan torsdag. Veckorna går snabbt!
Våra dagar anpassas efter bebisbehov. Vilket är mest äta, sova och gosa. =)
Natten till igår blev det inte mkt sömn så igår var en lite tung dag. All energi gick åt att träffa M-klubben :)
Det råkade sig nämligen så att vi som nyss fått barn och umgås har alla valt namn som börjar på bokstaven M.
Minea, My, Milton och Milaya. Därav M-klubben!
Igår var också S. med som får bebis i september. Så då är det snart fem stycken bebisar som får lära känna varann. Skoj! =)
Resten av dagen var som sagt tung och jag var totalt utmattad. Men inatt har vi lyckats sova alla timmar som behövs igen. Så idag har jag passat på att städa upp lägenheten medans Milaya tagit sig en tupplur.
Småningom dags för en promenad i det någorlunda vackra vädret som vi har idag...

Dagens sanning är att jag är fullt medveten om att jag inte är en trevlig person när jag är riktigt trött...  =D

Tjingeling!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...