Publicerat: / Allmänt

A little adventure

Blev en tripp till Vasa idag för lite shopping. Jag shoppade loss på Gina Trico till mig själv och på Kappahl åt lilla Milaya. Babystyle ropade på mig så dit for vi allra först för att köpa snuttetrasor med bollar på som jag hade fått höra fanns där! Because i just have a thing for them, bollar alltså ;) skulle kunna ha allt runt omkring mig med bollar på, ja förutom på mina egna kläder, där passar inte bollmönster :p men Milaya har redan massa kläder med bollar på! Knasigt men sant! Vi testade även den relativt nya asiatiska restaurangen Spices, riktigt gott, rekommenderas! Jag älskar asiatisk mat, mums! Sen väl hemma nu ikväll så fick Milaya byta från vagga till spjälsäng, vaggan flyttade ut i vardagsrummet så länge, så får det bli en och annan sovstund dagtid i den så hon inte mister sin favoritplats på en gång :) En riktigt bra dag för både mormor, mamma och dotter! Nu soooova tills väckning om ca en timme då det är matdags! Tjingeling



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...