Publicerat: /

Vill bli stark

Ooohhlalalaa!
I rätt vinkel kan man nästan börja att tro jag har muskler 😁


Det här med träning har gått trögt på sistone pga mina knän. Igår kväll blev det ett lätt cardiopass hemma på gården och idag trotsade jag blåsten (den verkar ju vilja hålla på hela sommaren) och tog äntligen cykeln och vagnen när jag skulle hämta M från dagis. Yamila hade premiärtur och somnade nästan genast. Knappast skönt med en hjälm som rasade ner över ögonen...
Det var TUNGT i delvis motvind och delvis sidovind. Tog 13 minuter till dagis och 25 minuter hem tillbaks med motvinden och 15 kg extra därbak ;)

Men skönt för kropp och själ var det!



Nu väntar jag på burgare vid citygrillen, så nu ska det frossas!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...