Publicerat: / Allmänt

Värmeböljan

Värmeböljan fortsätter!
Städat är vad jag har gjort idag i princip hela dagen. Milaya var på dagis så passade på att storstäda huset, gick tydligen det också fastän svetten nästan rann.... Torkade damm, plockade, dammsög och torkade golvet i hela huset och däremellan satt jag med Yamila som också ville ha uppmärksamhet. Och mitt i allt var det dags att hämta dagistjejen!



Vi lyxade till det och hämtade pizza direkt efter dagis och for till mommo för att mumsa på den. Sen tog vi med oss snälla mommo till stranden för lite bad och bus. Till och med jag har vågat mig på att simma nu senaste dagarna. Minst 23 grader i vattnet! Gissa om det var skönt med ett dopp efter städningen!!





Avslutade denna 30+ gradiga dag med en barbackatur på hästryggen i skogen. Ååhh vad jag älskar sommaren och hästarna... Går inte riktigt att beskriva känslan i ord.
Det vackra landskapet, värmen från hästryggen, dofterna och lugnet som sprider sig i kroppen. Helt fantastiskt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...