Publicerat: / Allmänt

Vecka 22



Dagarna går, ca 130 dagar kvar nu vilket ju låter jättelänge men maj är troligen här snabbare än vad man kan tro.

Mår överlag bra, inga större hormonutbrott, ingen dålig hy och sådant man kan lyckas få.
Däremot har jag ju problem med foglossning men vissa dagar när jag försöker hålla mig lugn så är det juvhelt okej med den saken.
Det jag irriterar mig kanske mest på är att jag samlar på mig så mycket vätska jämfört med förra gången.
Över höfterna och i ansiktet märker jag det mest...
Ansiktet känns så som det gjorde när jag gick på kortison mediciering för flera år sen. Månansikte kallas det. Inte kanske så farligt än men det är ändå jobbigt att känna sig som än uppsvälld tvättsvamp.
Detta kändebjag jubinte av förrän v. 35 typ med Milaya.

Positivt är dock att inget illamående finns kvat och tröttheten finns där men är inte lika förlamande som de först 15 veckorna.
Sover bra och har inte så mycket konstiga drömmar längre som jag hade en tid i början.
Så, ska försöka att överlag hålla mig positiv så går nog det här bra :)

Upplevde förra graviditeten jobbigare än denna skulle jag vilja påstå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...