Publicerat: / Allmänt

Spännande

Imorgon ska jag och kärleken styra mazdan mot Vasa för att få ett ultraljud av bebisen i magen :)
Sååå vi väntat på att den här dagen ska komma!
Att få veta att bebis mår bra och det vi väntat på mest av allt, att få veta om det blir en lillasyster eller lillebror!!
Med min vanliga tur så kniper säkert den lilla krabaten ihop och vill inte visa alls men hoppas verkligen att vi får en glimt iaf!
Vi har ju väntat ända sedan gravidkänningarna började smyga sig på!

Men vi har ändå planerat att beställa tid och göra ett 4D ultraljud såsom vi gjorde med Milaya, fast då var vi ju i Holland. Här tror jag vi måste ner till Åbo för att få svensktalande service :)
Så senast då får vi iaf ett besked vem som sparkar på därinne i magen!


En dålig mobilbild från Milayas 4D ultraljud i Haag, Holland.

Ska lägga mig tidigt ikväll så det blir imorgon så snabbt som möjligt :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...