Publicerat: / Allmänt

Söndag tolv punkt ett

Några timmar av eftermiddagen spenderade vi med våra vänner i Smedsby. Blev bl.a. bjudna på jättegod mat.
Den här tavlan fick följa med till Alexandra och Wilma och ska pryda en av deras väggar :)



Har påbörjat en målning ikväll också av en serie tavlor jag har i mi skalle just nu och som behöver få komma ut.
Serien är svartvit och föreställer änglar. Borde bli tre tavlor som det känns nu iaf. Milayas farmor i Holland har också "beställt" en ängeltavla så kanske det blir en fjärde för henne då :)

Roligt när kreativiteten flödar i skallen. Många år sen senast jag kände mig såhär. Men nu skulle jag ju vilja stå och måla från morgon till kväll och det går ju inte heller!


Postat av: Mamm

Mamm tar no gärna emot en tavla å, gärna en med änglar.. eller någon annan.

Svar: No ska väl mamma få en taväl å :)
Patricia

2014-01-15 @ 09:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...