Publicerat: / Allmänt

Dagisplats

Vi har fått en dagisplats vi är riktigt nöjda med!
Så vi låter Milaya börja i dagvård nu fr.o.m. mitten av februari men redan nu ska vi ju börja skola in henne där. Bäst att smida medans järnet är varmt innan jag hinner ångra mig.
2 dagar/vecka kan vara bra för både dotter och mor. Ifall så inte skulle vara fallet och Milaya inte trivs alls så har jag ju faktiskt möjlighet att säga upp platsen och ha henne hemma. Då med bekostnad av utbildningen men det offrar jag utan tvekan OM så vore att hon inte börjar trivas.

Ska bli spännande att se hur det går för oss, men dagisbacillerna som lär komma på köpet ser jag inte alls framemot!


Postat av: Anki

Vad roligt! Får man fråga var Milaya ska börja spendera sina dagar? Dagisbacillerna är dock inget att leka med...

Svar: Det blir i yttermark och vad jag vet hittills är det bra där, får bilda mig en egen uppfattning nu. :)
Patricia

2014-01-22 @ 08:33:32
http://www.roosbacken.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...