Publicerat: / Allmänt

Dagens

Sitter och funderar på att fixa lite annorlunda bloggdesign nu igen. Men orka starta igång stora datorn och genomföra det, det gör jag inte. Kanske en annan dag.
Blev tidig väckning här i morse, börjat bli ofta sådana morgnar nu, kring kl 6. senast kl 7. Vi som tidigare kunnat sova till närmare 9... Nå, man får vara glad så länge det varade :)
 
Däremot har ju Milaya börjat sova bättre dagtid, kan bli 2 x 2 timmar vilket aldrig har hänt förr. Ibland sover hon iofs bara en timme och ibland till och med 3 timmar. Poängen är ändå mera tid för mor att göra annat eller ingenting alls.
 
Det händer nåt nytt nästan varje dag nu vilket i sig gör vardagen lite spännande.
Milaya har senaste dagarna lärt sig att se på lampan när man frågar var lampan är och nu ger hon även pussar utan att man behöver "fråga" först.
Nu på morgonen kom hon krypande till mig som satt i soffan, började dra i mina byxben för att få komma upp och när hon kom upp i famnen ställde hon sig upp och gav mig två pussar på kinden. Underbara gullunge! <3
 
Idag blir det en lugn dag men ikväll blir det revyövning igen, jag tror jag tar med mig miss M dit en stund för att titta när de övar första akten så att jag har en aning om vad revyn innehåller. Igår kväll övades akt 2 och vi prövade sminka lite mellan och under de nummer där det kommer bli tight om tid.
Slutsatsen av akt 2 enligt min mening (eftersom det bara är den jag sett hittills) är iaf att revyn är väl värd att besökas =)
 
Nu lite soffhäng och sen ska dammsugaren fram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...