Publicerat: / Allmänt

18:e graviditetsveckan

Är nu i v. 17+5, tänk att snart är halva graviditeten redan förbi!
Har gått så snabbt denna gång, även om de veckorna jag mådde så dåligt gick långsamt. Men med en liten att hålla reda på och roa hela dagarna så går tiden så mycket snabbare överlag. Bara måndagar och fredagar känns det som :)

Någon direkt mage har jag nog inte än, lite mera syns det på kvällarna.
Med Milaya fick jag ju ingen egentlig synlig mage före v 24+ så får se när den "riktiga" bebismagen visar sig denna gång.

Men lite rundare och "tjockare" har jag defintivt blivit ändå!



Svårt att få en bra bild på magen när man tar fotot själv. Måse komma ihåg att be gubben ta en ordentlig bild att spara för framtiden.
Med Milaya yog vi foton varannan vecka för att spara. Bör börja med det nu också... för att ha som minne :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...